مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:552019-12-07سياسي

ساعات شلوغی!


صبح آخرین روز ثبت نام دواطلبان انتخابات مجلس یازدهم اینگونه آغاز شد؛ تعداد صندلی های انتظار افزایش یافت، رفت وآمدها با دقت بالاتر کنترل، بازرسی بدنی با وسواس بیشتر انجام و سالن های ثبت نام با حضور پرتعداد داوطلبان شلوغ تر از قبل بود و خبرنگاران کمتر .

- صبح آخرین روز ثبت نام دواطلبان انتخابات مجلس یازدهم اینگونه آغاز شد؛ تعداد صندلی های انتظار افزایش یافت، رفت وآمدها با دقت بالاتر کنترل، بازرسی بدنی با وسواس بیشتر انجام و سالن های ثبت نام با حضور پرتعداد داوطلبان شلوغ تر از قبل بود و خبرنگاران کمتر از روزهای قبل فرصت گفت وگو با یکدیگر و وقت گذرانی پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 10 ساعت روز پایانی ثبت نام داوطلبان برای انتخابات در وزارت کشور مانند شش روز گذشته و 60 ساعت قبلی آغاز شد؛ بنا بر این بود که تا ساعت 10 شخصیت خاصی پا به سالن های ثبت نام نگذارد و به جایش آقایان و خانم هایی با چهره های جدید و متفاوت صندلی های انتظار را پرکنند و کاربران وزارت کشور را به خودشان مشغول کنند.

بیشترشان را مردانی میان سال با تیپ و ظاهری تمیز و مرتب تشکیل می دادند که تلاش می کردند موقر و جدی منتظر اعلام نوبت شان بنشینند و تنها گاهی آرامش سالن را با گفت وگویی کوتاه با رقبای احتمالی که صندلی های چپ وراست شان را اشغال کرده بودند، خدشه دارمی کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات شلوغی!

ساعات شلوغی!