مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 18:302019-12-05اجتماعي

هشدار هواشناسی در خصوص احتمال وقوع سیل در بوشهر


مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه بارشی قدرت مندی به استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرج الله شکوهی پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه بارشی نسبتا قدرت مندی از اوایل هفته آینده وارد استان می شود که در این مدت تحت تاثیر این سامانه بارشی نسبت به آبگرفتگی شدید معابر عمومی، وقوع سیلاب در برخی نقاط، سیلابی شدن مسیل ها  و رودخانه های فصلی، ریزش کوه در محورهای مواصلاتی، کاهش دید، لغزندگی جاده ها و اختلال در ترددهای شهری و جاده ای هشدار داده می شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع طوفان های تندری همراه با رعد و برق شدید، ریزش تگرگ و تندبادهای لحظه ای با سرعت بیش از 60 کیلومتر در ساعت و در پی افزایش ارتفاع موج دریا به بیش از دو متر وجود دارد.

وی بیان کرد: مردم و به ویژه دریانوردان در این مدت از ترددهای دریایی با شناورهای کوچک تفریحی و مسافری ، صعود به ارتفاعات، اسکان کنار رودخانه ها، قرارگرفتن در مناطق پرخطر و ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کنند.

کشاورزان هم برای حفاظت از محصولات کشاورزی و دامداری خود تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی در خصوص احتمال وقوع سیل در بوشهر

هشدار هواشناسی در خصوص احتمال وقوع سیل در بوشهر