مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-04سياسي

به مشکلات پرسنل آسایشگاه معلولان رسیدگی شود


امام جمعه همدان به مناسبت روز معلول با حضور در مرکز آسایشگاه معلولان حضرت ابوالفضل(ع) همدان، خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل این مرکز شد و گفت: - ایسنا/همدان امام جمعه همدان به مناسبت روز معلول با حضور در مرکز آسایشگاه معلولان حضرت ابوالفضل(ع) همدان، خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل این مرکز شد و گفت: این یک حقیقت است که بسیاری از زحماتی که در مرکز حضرت ابوالفضل(ع) توسط پرسنل صورت می گیرد دیده نمی شود بنابراین قدردانی از آنها ضرورت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی امروز ضمن عیادات از بیماران و معلولان ذهنی و جسمی بستری، خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل و بیماران این مرکز شد و اظهار کرد: گاهی موارد افراد در قبال خدمتی که ارائه می کنند، انتظار تقدیر و تشکر ویژه ای دارند اما برای حضور در این مکان انگیزه ای به جز انگیزه الهی را نمی توان تصور کرد.

وی افزود: این انگیزه الهی است که این عزیزان را به خدمت رسانی در این مرکز سوق داده است چرا که با علم به این موضوع که طرف مقابل شما متوجه خدمات نیست و شاید نمی تواند از شما تشکر کند اما باز هم با جان و دل مشغول خدمت رسانی و پرستاری از این بیماران هستید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه این انگیزه های خالصانه تبدیل به فرصتی برای رشد این افراد شده است، خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مشکلات پرسنل آسایشگاه معلولان رسیدگی شود

به مشکلات پرسنل آسایشگاه معلولان رسیدگی شود