مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 06:102019-11-29اقتصادي

نگرانی از گرانی/ وعده های گل یا پوچ دولت


پس از افزایش قیمت بنزین، بررسی های میدانی از قیمت اقلام مورد نیاز مردم در کلان شهر تبریز انجام داده و اما و اگرهای وعده دولت مبنی بر کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت مورد بررسی قرار می گیرد.

- خبرگزاری فارس از تبریز _ کتایون حمیدی: برخی مسوولان در توجیه افزایش قیمت بنزین می گویند: ایرانی ها دو برابر اروپایی ها بنزین مصرف می کنند! از نظر مردم این مقایسه خوبی است اما به شرطی که اولا خودروسازی ایران دقیقا شانه به شانه اروپایی ها در حال حرکت باشد؛ ثانیا زیرسازی و راه سازی ایران نیز منطبق با اصول مهندسی اروپایی ها باشد! حتی در یک مقایسه دیگری، نرخ کرایه در ایران را با نیویورک، قیمت بنزین را با لندن، اجاره بها را با پاریس و گاز را با ترکیه مقایسه کرده اند؛ نکته قابل توجه اینجاست که حقوق در ایران همیشه با اتیوپی مقایسه می شود.

نزدیک به دو هفته از افزایش یهویی قیمت بنزین می گذرد؛ افزایش قیمتی که براساس تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه از بامداد 24 آبان ماه، بدون اعلام قبلی انجام گرفت.

بر اساس این طرح، قیمت بنزین مصرفی به صورت سهمیه بندی لیتری 1500 تومان و آزاد لیتری 3 هزار تومان در اختیار خودروها قرار گرفت.

طرحی که شوک بزرگی به جامعه وارد کرد و باعث اعتراض هایی در شهرهای مختلف کشور شد؛ اعتراض هایی که با سوء استفاده آشوبگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از گرانی/ وعده های گل یا پوچ دولت

نگرانی از گرانی/ وعده های گل یا پوچ دولت