مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 13:452019-11-24سياسي

لزوم ساماندهی اقتصادی با الگوی مردمسالاری دینی


همانطور که در عرصه استقلال و امنیت ملی با راهکار مردم سالاری دینی و حکمرانی ولایت فقیه موفق بودیم باید با همین نگاه، - اقتصاد کشور را نیز سر و سامان دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل روابط عمومی این مجمع، آقای محسن رضایی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین افزود: همان طور که ولایت فقیه به چالش های سیاسی سامان داد و در چهار دهه اخیر، هیچ توطئه خارجی نتوانست پایه های سیاسی کشور را متزلزل کند باید در حوزه اقتصادی نیز به مردمداری اسلامی برسیم.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون همه دولتمردان تلاش کردند برای ساماندهی عرصه اقتصاد، کاری کنند به ویژه در دو دهه اخیر که تمام توجهات قوای مختلف به اقتصاد بود، اما هنوز به راهکاری که به آینده این عرصه امیدوار باشیم نرسیدند.

آقای رضایی افزود: اقدامات مختلفی از خصوصی سازی گرفته تا پرداخت یارانه یا تاسیس بانک های خصوصی در این سال ها انجام شد، اما به نظر می رسد که باید کاری بنیادی در این حوزه انجام شود و نمی توان این مشکل اساسی را به اشخاص نسبت داد.

وی گفت: همه اشخاص و گروه های سیاسی که در این سال ها آمدند و رفتند با مسائل مشترکی مانند بیکاری و نوسان نرخ تورم درگیر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی اقتصادی با الگوی مردمسالاری دینی

لزوم ساماندهی اقتصادی با الگوی مردمسالاری دینی