مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:552019-11-21بين الملل

سخنگوی ارتش ملی لیبی: موفقیت روند سیاسی در گرو نابودی تروریسم است


سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر تاکید کرد: هیچ روند سیاسی در لیبی موفق نمی شود مگر این که گروه های تروریستی نابود شوند، - سخنگوی نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" به رهبری خلیفه حفتر تاکید کرد: هیچ روند سیاسی در لیبی موفق نمی شود مگر این که گروه های تروریستی نابود شوند، شبه نظامیان جنایتکار برچیده و خلع سلاح شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی، احمد المسماری، سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی خاطرنشان کرد: گروه های تروریستی موانعی را بر سر راه تشکیل دولت و ایجاد قدرت در طرابلس ایجاد می کنند.

المسماری همچنین گفت: تا زمانی که روند امنیتی و نظامی به سرانجام نرسد، هیچ گونه روند سیاسی و یا اقتصادی به موفقیت نمی رسد.

سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی همچنین تاکید کرد: هیچ روند سیاسی در لیبی موفق نمی شود مگر این که گروه های تروریستی نابود شوند، شبه نظامیان جنایتکار برچیده و خلع سلاح شوند.

وی پیشتر گفته بود: هدف از عملیات نیروهای ارتش ملی لیبی در طرابلس نابودی گروه های تروریستی و جنایتکار در این منطقه است.

چهارم آوریل درگیری هایی میان نیروهای ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر و دولت وفاق ملی به ریاست فایز السراج آغاز شد که تاکنون به کشته شدن صدها تن و زخمی شدن هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ارتش ملی لیبی: موفقیت روند سیاسی در گرو نابودی تروریسم است

سخنگوی ارتش ملی لیبی: موفقیت روند سیاسی در گرو نابودی تروریسم است