مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:462019-11-20سياسي

راهپیمایی روز شنبه، نمایش انسجام آحاد مردم است


رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان با اشاره به اهمیت امنیت و آرامش در جامعه و تاکید بر اینکه معترضان به افزایش قیمت بنزین با انجام کارهای ساختارشکنانه موافق نیستند، - ایسنا/خوزستان رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان با اشاره به اهمیت امنیت و آرامش در جامعه و تاکید بر اینکه معترضان به افزایش قیمت بنزین با انجام کارهای ساختارشکنانه موافق نیستند، گفت: امنیت و آسایش آحاد مردم، بزرگ ترین سرمایه یک جامعه به شمار می رود و هیچ کس مجاز نیست در هیچ شرایطی به آن تعرض کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ارتباط با مسائلی که متعاقب افزایش قیمت بنزین پیش آمد، چند نکته را بیان می کنم.

نکته اول، گلایه ای از روش و شیوه اتخاذ این تصمیم بود.

ما باید توجه داشته باشیم که ساختار و شاکله انقلاب اسلامی، مردمی است و همواره امام راحل و مقام معظم رهبری مردم را ولی نعمت و صاحبان انقلاب اسلامی می دانند که در رخدادهای آن نقش اساسی را ایفا می کنند.

همواره دیده ایم که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مسائل را با مردم در میان گذاشته و راه ها و بیراهه ها را تبیین می کنند و همواره اعتماد و اعتقاد به مردم، از ویژگی های امام راحل و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز شنبه، نمایش انسجام آحاد مردم است

راهپیمایی روز شنبه، نمایش انسجام آحاد مردم است