مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 05:202019-11-20اقتصادي

4000 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد


مدیرکل صمت استان سمنان بابیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی استان در کارگروه تسهیل بررسی می شود، گفت: چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اسودی صبح چهارشنبه در یک صد و نود و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه 145 واحد تولیدی از تسهیلات رونق تولید و اشتغال بهره مند شدند، ابراز داشت: به این تعداد واحد تولیدی درمجموع تسهیلاتی معادل چهار هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه تسهیلات در بخش رونق تولید به 57 واحد پرداخت شده است، افزود: با توجه به اینکه همه تلاش ها در راستای بازگرداندن واحدها به چرخه اقتصادی است لذا این واحدها از تسهیلات به ارزش دو هزار و 610 میلیارد ریال بهره مند شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه از بند الف تبصره 18 مربوط به تولید و اشتغال نیز 88 طرح مشمول دریافت تسهیلات شدند، ابراز داشت: این واحدها نیز تسهیلاتی معادل یک هزار و 390 میلیارد ریال دریافت کردند که انتظار می رود واحدها بتوانند از محل این تسهیلات به رونق تولید دست پیدا کنند.

اسودی بابیان اینکه تاکنون 287 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 17 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد

4000 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد