مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 14:552019-11-19سياسي

بررسی پروژه گردشگری آیلند در کمیسیون اصل نود


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی پروژه گردشگری آیلند در جلسه امروز کمیسیون اصل نود خبر داد.

- بهرام پارسایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه عصر امروز(سه شنبه) کمیسیون اصل نود که با حضور استاندار مرکزی و مدیران استانی و رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شد سرمایه گذاری در پروژه گردشگری آیلند در استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکسری تخلفات در مورد این پروژه گزارش شده بود و بر همین اساس ما جلسه تشکیل دادیم، از نهادهای ذی ربط استعلام کردیم و بازدید میدانی از این پروژه داشتیم.

پارسایی با اشاره به حجم بالای سرمایه گذاری در این پروژه و ظرفیت آن برای ایجاد 29 هزار و 700 شغل، یادآور شد: آی لند یک شهرک گردشگری است و بزرگترین مجموعه گردشگری کشور خواهد بود و یکی از امتیازات آن این است که فاصله کوتاهی تا تهران دارد و از منابع دولتی هم در آن استفاده نشده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه سرمایه گذارن آی لند، اهلیت و سابقه خوب سرمایه گذاری در داخل و خارج دارند، اضافه کرد: تاکنون 4000 میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری شده و یکی از سهامداران آن هم بانک گردشگری است.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه ها در این زمینه تامین آب بود که نماینده وزارت نیرو گفت مشکلی برای تامین آب خدماتی این مجموعه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پروژه گردشگری آیلند در کمیسیون اصل نود

بررسی پروژه گردشگری آیلند در کمیسیون اصل نود