مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 04:352019-11-19اقتصادي

هیچ کمبود کالایی در استان گیلان وجود ندارد


رییس سازمان صمت با بیان اینکه هیچ کمبود کالایی در استان گیلان وجود ندارد، گفت: تا به این لحظه 29 هزار و 420 انبار کالا در سامانه ثبت شده و مشکلی به لحاظ کمبود کالا در استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان صمت بازرسی از واحدهای صنعتی و مراکز ارائه خدمات در گیلان با شدت پیگیری می شود، اظهار کرد: با اصلاح قیمت بنزین بازرسان سازمان صمت، بازرسی خود را از بخش های تولید و مراکز ارائه خدمات انجام داده و از افزایش قیمت قطعاً جلوگیری می شود.

وی با اشاره به روش بازرسی از مراکز تولید گفت: بازرسان سازمان صمت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی به شکل گشت های مشترک و مداوم بازرسی از واحدهای صنفی را انجام داده و از انجام تخلف جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آمار کم شکایت مردم در خصوص گران فروشی خبر داد و بیان کرد: در استان گیلان ارائه خدمات نسبت به میزان شکایت مردم بیشتر است که این امر نشان دهنده بازرسی های دقیق و مداوم بازرسان سازمان صمت است.

دلق پوش با اذعان به اینکه بر کالاهای اساسی و موردنیاز استان گیلان نظارت دقیق صورت می گیرد، تصریح کرد: در کشور برای 100 کالا که مردم از آن استفاده می کنند تصمیماتی گرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کمبود کالایی در استان گیلان وجود ندارد

هیچ کمبود کالایی در استان گیلان وجود ندارد