مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 10:362019-11-16اقتصادي

احتمال افزایش سرمایه گل گهر به 10 هزار میلیارد تومان


معاون مالی و اقتصادی گل گهر از احتمال افزایش سرمایه این مجموعه تا 10 هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: با حمایت سهامداران و افزایش سرمایه ای که درحال بررسی است، - می توانیم جایگاهمان را در بورس تقویت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود زیدآبادی در بازدید فعالان بازار سرمایه از معادن گل گهر درباره احتمال افزایش سرمایه این مجموعه معدنی، گفت: هدف مان این است که با افزایش سرمایه، پروژه ها را توسعه دهیم که حمایت سهامداران می تواند گل گهر را توسعه دهد.

وی توضیح داد: سرمایه 48 هزار میلیارد ریال برای گل گهر به ثبت رسیده و در دستور کار است که سرمایه تا 100 هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

برای توسعه گل گهر زیرساخت ها آماده است و برای تامین آب مورد نیاز طرح انتقال آب خلیج فارس را داریم که تا ابتدای سال 1399 به بهره برداری می رسد.

زیدآبادی ادامه داد: گل گهر رتبه ششم را در بورس دارد و این موضوع برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، امیدواریم که با همدلی و تلاش در آینده نزدیک رتبه اول را به دست آوریم.

در ادامه این نشست محسن نبوی - معاون برنامه و بودجه گل گهر - نیز درباره جایگاه ایران از نظر ذخایر سنگ آهن در جهان گفت: ، عرضه محصول در بازارهای داخلی و خارجی و ارزآوری از موضوعات دومی است که دنبالش هستیم و امیدواریم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش سرمایه گل گهر به 10 هزار میلیارد تومان

احتمال افزایش سرمایه گل گهر به 10 هزار میلیارد تومان