مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:552019-11-14سياسي

شهدا اقتدار ایران را بازگرداندند/ سرکوب هرگونه تعرض به کشور


امام جمعه ملایر با اشاره به شرایط ملتهب کشور پیش از انقلاب گفت: وابستگی ایران به بیگانگان در آن روزگار اقتدار کشور را به سخره گرفته بود اما امروز در اوج اقتدار هرگونه تعرض را سرکوب می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری ظهر امروز در یادواره شهدای دانش آموز ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این مراسم معنوی اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مدیون خون شهداست، شهدایی که از هستی خود گذشتند تا امروز هیچ کس جرأت تعرض و تجاوز به خاک این کشور را نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما جان خود را در راه مبارزه با ظلم و ستم دشمن فدا کردند افزود: فرهنگ ایثار و روحیه شهادت پذیری باید در بین جوانان ترویج یابد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: رمز موفقیت شهدا اعتقاد راسخ به خداوند، ایمان قوی، تاسی از اهل بیت(ع) و اتحاد و همدلی در  نبرد جبهه های حق علیه باطل بود.

وی اضافه کرد: شهدای ما حتی با مذاهب مختلف اما برای هدفی واحد در کنار هم جنگیدند که این موضوع در جامعه امروز نیز بسیار حائز اهمیت است.

برقراری با اشاره به شرایط ملتهب جامعه پیش از انقلاب اظهار کرد: وابستگی ایران به بیگانگان در آن روزگار اقتدار کشور را به سخره گرفته بود اما امروز در اوج اقتدار هرگونه تعرض را حتی در دوردست ها سرکوب می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا اقتدار ایران را بازگرداندند/ سرکوب هرگونه تعرض به کشور

شهدا اقتدار ایران را بازگرداندند/ سرکوب هرگونه تعرض به کشور