مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:172019-11-12اجتماعي

برگزاری 4 دوره آموزشی فنی و حرفه ای در سوق


4 دوره آموزشی در کارگاه های سیار فنی و حرفه ای در بخش سوق برگزار شد.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کهگیلویه گفت: 230هزار نفر ساعت تعهدات فنی و حرفه ای است که باید آموزش های لازم را برای شهروندان و کارآموزان فراهم کند، که این آموزش ها به تناسب نیازمندی ها در مناطق مختلف برگزار می شود.

دمساز با بیان اینکه آموزش ها در دو بخش سیار و ثابت به صورت رایگان ارائه خواهند شد، افزود: بخش ثابت در خود مرکز فنی و حرفه ای دهدشت انجام می شود و بخش سیار در بخش هایی انجام می شود که امکانات آن با همکاری خود مردم، بخشداری ها و دهیاری ها فراهم شود.

دمساز اضافه کرد: حدود 60 نفر در دوره های فنی حرفه ای شهر سوق شرکت کردند که بالغ بر 12 هزار نفر ساعت، آموزش هایی است که در این کارگاههای سیار به آنها ارائه شد.

وی ادامه داد: از جمله محدودیت هایی که وجود دارد فضای آموزشی است که با تعامل بین بخشداری ها و دهیاری ها این نقیصه تا حدودی برطرف خواهد شد.

دمساز دوره های مهارتی را در دو بخش صنعت و خدمات دانست و گفت: در بخش صنعت، آموزش هایی از قبیل برق صنعتی، تعمیر لوازم خانگی ،برق خودرو، جوشکاری و تاسیسات و در بخش خدماتی آموزش هایی از قبیل صنایع دوخت، پرورش زنبور و مرغ محلی به شهروندان ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4 دوره آموزشی فنی و حرفه ای در سوق

برگزاری 4 دوره آموزشی فنی و حرفه ای در سوق