مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-12سياسي

باید یک اکوسیستم کارآفرینی در همدان ایجاد کنیم


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه امروز در کشور شاهد رشد و شکوفایی شرکت های دانش بنیان هستیم گفت: باید یک اکوسیستم کارآفرینی ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان غلامحسین مجذوبی ظهر امروز در همایش شتابدهنده های همپیوند در دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه در دنیایی امروز باید با واژگانی چون کسب ثروت از علم، کارآفرینی، استارت آپ و دانش بنیان آشنا شویم اظهار کرد: باید به این واژگان جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشور شاهد رشد و شکوفایی شرکت های دانش بنیان هستیم افزود: دانشگاه بوعلی سینا نیز در این مسیر در حال حرکت است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در این مسیر وجود دارد اما نباید ناامید شد ادامه داد: منحنی رشد مقالات علمی در دانشگاه بوعلی آغاز شده است به طوری که در سال 2001، 10 مقاله علمی چاپ شده در حالی که در سال 2019، یک هزار و 450 مقاله بین المللی چاپ شده است.

وی با اشاره به اینکه صنعت و دانشگاه باید پیوند بخورد گفت: در دانشگاه بوعلی فضایی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع برای مرکز نوآوری تعبیه شده که شتابدهنده ها نیز به این مرکز متصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید یک اکوسیستم کارآفرینی در همدان ایجاد کنیم

باید یک اکوسیستم کارآفرینی در همدان ایجاد کنیم