مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:492019-11-12فرهنگي

میزبانی همدان از 400 میهمان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


رییس بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: همدان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان میزبان 400 هنرمند و میهمان خارجی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا احسانی پیش از ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در توسعه شاخص های فرهنگی توفیق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جشنواره، همزمان با آغاز امامت امام زمان(عج) در همدان آغاز شد، خاطرنشان کرد: این جشنواره در آستانه هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) به پایان می رسد.

احسانی با اشاره به اینکه 400 هنرمند داخلی و خارجی در قالب 52 گروه نمایشی در ایام جشنواره به اجرای نمایش پرداختند، خاطرنشان کرد: نمایش ها در 7 سالن مرکز استان و 8 سالن شهرستان ها و حواشی شهر همدان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: کارگاه های آموزشی در 5 شب در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سالن آمفی تئاتر اداره کل حفاظت از محیط زیست استان همدان برگزار شد.

رییس بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: این جشنواره با حضور تمام دستگاه های اجرایی برگزار شد که باید از تلاش این دستگاه ها تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی همدان از 400 میهمان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

میزبانی همدان از 400 میهمان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان