مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 08:322019-11-11سياسي

سینه چاکان دولت هم سخنان رییس جمهور را برنتافتند


حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به سخنان روز گذشته رییس جمهور در یزد اظهار کرد: این سخنان آنچنان غیرقابل دفاع بود که بسیاری از سینه چاکان دولت نیز آن را برنتافتند.

وی تصریح کرد: براساس اصل 49 قانون اساسی رییس جمهور موظف به جلوگیری از فساد و اختلاس است، سوال این است چرا آقای روحانی به وظیفه خود عمل نکرده و آیا پرونده 25هزار میلیاردی گروه عظام، 12هزار میلیاردی بانک گردشگری و.

را به رییس جمهور اطلاع داده اند؟ نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: چرا باید افراد مسئله داری که به ملک و ملت رحم نمی کنند زمام امور را به دست گیرند؟ آقای روحانی آیا خبر از فساد دستیار خود و داماد وزیر کار و دختر وزیر صنعت خود و.

دارید؟ چرا حالا که نوبت به نزدیکان شما رسید چوب لای چرخ قوه قضاییه می گذارید؟ سلیمی بیان داشت: آقای روحانی حقوقدان است و می داند اگر از جرمی اطلاع داشته باشیم و به مراجع ذی صلاح اطلاع ندهیم خود مجرمیم، اگر مطالب رییس جمهور صحیح باشد چرا در طول 6 سال گذشته اطلاعات خود را در اختیار قوه قضاییه نگذاشته است.

وی افزود: رییس جمهور که موافق فساد نیست چرا به نحوی سخن می گوید که تصور عمومی از سخنان او دفاع از فاسد و مفسد باشد، 60 تن طلا در دولت شما به تاراج رفت، 18 میلیارد دلار هم در دولت آن شد که شد، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینه چاکان دولت هم سخنان رییس جمهور را برنتافتند

سینه چاکان دولت هم سخنان رییس جمهور را برنتافتند