مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 14:322019-11-08اقتصادي

اختصاص 32 میلیاردتومان به اجرای طرح های آبخیزداری در استان همدان


معاون آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: امسال 32 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای 32 طرح آبخیزداری در استان همدان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، محمد مهدی آرتیمانی گفت: با اجرای طرح های آبخیزداری سیلاب های باران پاییزی در استان همدان کنترل شد.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر اعتبارات آبخیزداری با دستور مقام معظم رهبری به بیش از دو برابر رسیده است، افزود: امسال 32 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای 32 طرح آبخیزداری در استان همدان اختصاص یافته است.

معاون آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: اجرای طرح های آبخیزداری باعث شد امسال رسوبات سیلاب ها در پشت سدهای آبخیزداری جمع و از ورود آن ها به زمین های کشاورزی و اراضی پایین دست جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح های آبخیزداری منابع آب سفره های زیر زمینی هم تقویت می شود و آب زمان بیشتری برای نفوذ به لایه های پایینی دارد، افزود: اجرای طرح های آبخیزداری استان همدان تا کنون 65 درصد پیشرفت اجرایی دارند.

آرتیمانی با بیان اینکه تاکنون 4 طرح آبخیزداری مکانیکی از طرح های امسال به پایان رسیده است، ادامه داد: این طرح ها در شهرستان نهاوند و رزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 32 میلیاردتومان به اجرای طرح های آبخیزداری در استان همدان

اختصاص 32 میلیاردتومان به اجرای طرح های آبخیزداری در استان همدان