مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 07:382019-11-06بين الملل

واشنگتن امروز میزبان مذاکرات سد النهضه است/دیدار وزیر خارجه مصر با جارد کوشنر


وزیر خارجه مصر در جریان دیدار با داماد و مشاور رییس جمهوری آمریکا در واشنگتن به بررسی مسائل منطقه ای از جمله مسأله فلسطین و بحران سد النهضه میان مصر، - سودان و اتیوپی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، وزارت خارجه مصر در بیانیه ای اعلام کرد، سامح شکری، وزیر خارجه این کشور با جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا دیدار کرد.

شکری در جریان این دیدار بر تحکیم و تقویت روابط استراتژیک میان مصر و آمریکا، اهمیت تداوم هماهنگی و رایزنی میان دو کشور درخصوص راه های برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه به ویژه در سایه بی ثباتی و بحران های متعددی که منطقه از آن رنج می برد، تاکید کرد.

وزیر خارجه مصر در جریان این دیدار کوشنر را در جریان تلاش های انجام شده توسط این کشور برای ازسرگیری روند آشتی میان احزاب فلسطینی و حفظ آرامش در نوار غزه قرار داد.

وی همچنین بر ضرورت همکاری مشترک جهت کاهش درد و رنج های ملت فلسطین و بهبود شرایط معیشتی در نوار غزه تاکید کرد.

سامح شکری تاکید کرد: مصر از تمامی تلاش ها برای دستیابی به راه حل عادلانه و جامع مسأله فلسطین و پیشبرد تلاش ها برای احیای روند صلح خاورمیانه بر اساس قوانین بین المللی و بر پایه راهکار تشکیل دو کشوری حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن امروز میزبان مذاکرات سد النهضه است/دیدار وزیر خارجه مصر با جارد کوشنر

واشنگتن امروز میزبان مذاکرات سد النهضه است/دیدار وزیر خارجه مصر با جارد کوشنر