مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 11:202019-11-04حوادث

آزمایش ایمنی کپسول استارلاینر ساعاتی دیگر انجام می شود


کپسول استارلاینر ساخته شده توسط شرکت بویینگ قرار است ساعت 17:30 دقیقه امروز دوشنبه چهارم نوامبر به وقت ایران برای پرتاب آزمایشی به منظور ارسال محموله و فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی برای آزمودن جدا شدن به موقع کپسول از موشک در صورت احساس خطر انجام شود.

- آزمایش ایمنی کپسول "استارلاینر" ساعاتی دیگر انجام می شود کپسول "استارلاینر" ساخته شده توسط شرکت "بویینگ" قرار است ساعت 17:30 دقیقه امروز دوشنبه چهارم نوامبر به وقت ایران برای پرتاب آزمایشی به منظور ارسال محموله و فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی برای آزمودن جدا شدن به موقع کپسول از موشک در صورت احساس خطر انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، کپسول بویینگ CST-100 Starliner در حال نزدیک شدن به ارسال فضانوردان به مدار زمین است و این گام تا ساعاتی دیگر برداشته می شود.

ناسا و بویینگ امروز(4 نوامبر) ساعت 17:30 به وقت ایران آزمایش جدا شدن استارلاینر از سکوی پرتاب را به صورت زنده پخش خواهند کرد.

این آزمایش نیز مانند آزمایش های مشابه تأیید خواهد کرد که آیا فضاپیما می تواند به طور ایمن پرتاب شود و تجهیزات و مهم تر از همه فضانوردان را در صورت ایجاد مشکل برای موشک حمل کننده جدا کند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش ایمنی کپسول استارلاینر ساعاتی دیگر انجام می شود

آزمایش ایمنی کپسول استارلاینر ساعاتی دیگر انجام می شود