مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 08:142019-10-30اجتماعي

جوزار جاوید بهشتی در دل زاگرس


رشته کوه زاگرس در دل خود سرزمین های سحرانگیزی را جای داده است؛ روستاهایی که علی رغم رسیدن پای آسفالت و برق، همچنان بافت روستایی خود را حفظ کرده و با مردمان خونگرم و میهمان نواز، - هر آنچه از جلوه های زیبای خلقت هست در این مناطق چشم نوازی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاده های پیچ در پیچ، جنگل طبیعی بلوط و باغ های انار و انگور با دیوارهای ساخته شده از سنگ و گِل و چوب، کوچه های خاکی و خانه هایی که بعد از زلزله سال های دور، حالا نو نوار شده است؛ هر رهگذری را مسحور خود خواهد کرد.

طبیعت مملو از رنگین کمانی از رنگ هایی است که درختان و مزارع و خاک و آسمان آن را به زیبایی ساخته و پرداخته است، منظری زیبا از رنگهایی شاد که هر اندوهی را از وجود بیننده دور می کند؛ محیطی آرام با هوایی پاک و آرامش بخش در کنار انسان هایی که صفا و صمیمیت و پاکی و محبت، پازل های سازنده شخصیت شان است.

برای رسیدن به بخش جوزار جاوید، در مسیر نورآباد ممسنی به سمت مصیری، بعد از پل فهلیان، وارد مسیری روستایی می شویم، راهی باریک که تن آسفالت سرد و قدیمی آن زخم هایی کهنه دارد و برای ممانعت از افتادن درون چاله ها مدام باید به چپ و راست، فرمان بگردانی! روستاهای زیبای مسیر 50 کیلومتری را یک به یک پشت سر می گذاریم؛ در میانه راه، به یکباره آسفالت نو می شود، جاده ای صاف و هموار با خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوزار جاوید بهشتی در دل زاگرس

جوزار جاوید بهشتی در دل زاگرس