مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 12:422019-10-23دانش

فرآیند ثبت آمار در سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی


مدیرکل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از آغاز فرآیند ثبت آمار در سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی (سماپ) در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

- مدیرکل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از آغاز فرآیند ثبت آمار در سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی (سماپ) در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایمان عطارزاده، مدیر کل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی (سماپ) پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف پایش و ارزیابی فعالیت های پژوهشی واحدهای دانشگاهی راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه در راستای سامانه جامع پژوهشی دانشگاه بوده و آمار ثبت شده توسط واحدها و مراکز دانشگاهی به صورت گزارشات سه ماه (پایان هر فصل) جهت بهره برداری و پایش در سه سطح واحدهای دانشگاهی، استان و سازمان مرکزی دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

عطار زاده با بیان اینکه در این سامانه سعی شده است تا با استفاده از امکانات نرم افزاری و ایجاد یک فضای کاربری مناسب، آمار حوزه های مختلف پژوهشی گردآوری شود، گفت: از دیگر اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند ثبت آمار در سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی

فرآیند ثبت آمار در سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی