مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 16:392019-10-20اجتماعي

هدف ازتأسیس مدارس استعدادهای درخشان تربیت دانش آموزان تست زن نیست


رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش گفت: هدف ازتأسیس مدارس استعدادهای درخشان تربیت دانش آموزان تست زن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه مهاجرانی عصر یکشنبه در آیین بهره برداری از مدرسه دخترانه همیاری2 میناب(استعدادهای درخشان) ضمن تقدیر از تمامی خیرینی که در مسیر بالندگی کشور همگام با آموزش و پرورش هستند، اظهار داشت:دانش آموزان باید یاد بگیرند که از آنچه دارند و فراگرفتند به دیگران ببخشند بعنوان یک شهروند بخشنده، ایثار گر و مسئولیت پذیر وارد جامعه شوند.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز واژه گذشت از آنچه دارند را بخوبی معنا بخشیدند و در مسیر سخت تربیت شهروند کارآمد برای فردایی روشن، همراه دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

مهاجرانی ادامه داد: این گذشت خیرین از آنچه دوست دارند ، می تواند نکته آموزنده مناسبی برای دانش آموزانی باشد که بعنوان مسئول، آینده کشور را رقم خواهند زد.

رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه به ساحت های ششگانه تربیت بسیار ضرورت دارند و مدارس تیزهوشان نباید خلاصه در ساحت علمی شود.

ما به دنبال تربیت دانش آموزان تست زن در این مدارس نیستیم و نباید به بهانه کنکور، جنبه های دیگر تربیت مورد اغفال قرار گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ازتأسیس مدارس استعدادهای درخشان تربیت دانش آموزان تست زن نیست

هدف ازتأسیس مدارس استعدادهای درخشان تربیت دانش آموزان تست زن نیست