مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:102019-10-20سياسي

ری باید شورای شهر مستقل داشته باشد


عضو شورای شهر تهران ضمن تشریح دلایل جدایی ری از تهران گفت: شهرری فرمانداری ویژه جدا دارد و  حتی شهرهای اطراف آن همچون کهریزک، قیام دشت و.

شورای شهر جدا دارد الا شهرری که مشخص نیست چرا شورای مستقل ندارد؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خلیل آبادی با حضور در جمع خبرنگاران در مورد ارائه طرح جدایی ری از تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جدا شدن حق قانونی و شهروندی مردم ری است گفت: طبق اصل 100 قانون اساسی باید در همه شهرها و روستاهای کشور شورای شهر تشکیل شود.

وی با بیان اینکه حتی روستاهای کم جمعیت نیز شورا دارند اما برایم جالب است که چرا شهرری بی شورا مانده است؟ گفت: شهرری اگر شهر است، باید شورای مستقل داشته باشد و این درست نیست که ری، پیوست تهران شده است و این خلاف قانونی اساسی است و از شورای نگهبان نیز تعجب می کنم که چرا با این موضوع مخالفت نمی کند؟ چراکه طبق اصل 100 همه شهرها، روستاها و بخش ها باید شورای شهر داشته باشند.

خلیل آبادی با بیان اینکه اگر اعضا شورا در ری زندگی کرده و حتی یک روز از زندگی خود را در ری می گذراندند با توجه به اجحاف هایی که از طریق شهرداری به ری شده هیچ مخالفتی با این جدایی نمی کردند، افزود: روازنه 9000 تن زباله به شهرری می آید و دفن اموات، نگهداری زندانی ها، فعالیت کارخانه ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ری باید شورای شهر مستقل داشته باشد

ری باید شورای شهر مستقل داشته باشد