مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:462019-10-20سياسي

عزیمت 34 کاروان زائر پیاده رضوی از کاشمر و خلیل آباد به سمت مشهد


رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: اعضای 34 کاروان زائر پیاده رضوی روز یکشنبه از کاشمر و خلیل آباد به مشهد عزیمت کردند.

- عزیمت 34کاروان زائر پیاده رضوی از کاشمر و خلیل آباد به سمت مشهد رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: اعضای 34کاروان زائر پیاده رضوی روز یکشنبه از کاشمر و خلیل آباد به مشهد عزیمت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسین صداقتی افزود: چهارهزار و 600زائر پیاده رضوی در قالب این کاروان ها برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و شرکت در مراسم سالگرد رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام هشتم(ع) به سوی مشهد حرکت کردند.

وی اظهار داشت: 2هزار و 600نفر از شهرستان کاشمر و 2هزار نفر از شهرستان خلیل آباد در این کاروانها حضور دارند.

وی با بیان اینکه حدود 600نفر از این تعداد، زن هستند گفت: سه موکب در روستاهای نای، فرشه و فرح آباد کاشمر آماده اسکان و پذیرایی از اعضای کاروانهای پیاده هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر افزود: موکبهای فعال در شهرستان علاوه بر پذیرایی از کاروانهای شهرستانهای بردسکن و خلیل آباد در خدمت کاروان های شهرهای جنوب کشور نیز هستند.

وی با بیان اینکه کاشمر در سال گذشته میزبان کاروان پیاده از کشور عراق بود اظهار داشت:با هماهنگی مسوولین کاروانها با مسوولین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیمت 34 کاروان زائر پیاده رضوی از کاشمر و خلیل آباد به سمت مشهد

عزیمت 34 کاروان زائر پیاده رضوی از کاشمر و خلیل آباد به سمت مشهد