مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 10:132019-10-17سياسي

زیارت اربعین و پیوند یاری امام حسین (ع) به یاری امام عصر(عج)


بزرگ ترین راهپیمایی و تجمع انسانی در سال جاری هم باشکوه تر از هر سال در حال انجام است تا مشخص شود که حماسه حسینی برای اجتماع بشر حول محور انسانیت، - خبرگزاری فارس – حسن شیخ حائری: این روزها که سیل زائران اربعینی به سوی کربلای مُعلّی روانند، خادمان این آستان هم در سراسر جهان، تلاشی شبانه روزی برای خدمت حداکثری را تجربه می کنند و البته به این تجربه مُفتخرند.

شاید بتوان این بحث مفصل را در این بیت مختصر که در یکی از مواکب حسینی برپا شده در سال جاری و در مسیر نجف به کربلا مشاهده شد خلاصه کرد: لا تسئلنی مَن أنا و الأهل أین هاکَ إسمی خادما عند الحسین ( از من مپُرس کیستم و اهل و عیالم کجایند، این اسم من است که جزو خادمان حسینی نوشته شده است) این جاست که خدمت هر چه بیشتر با ایثار خادمان همراه می شود و آنان حتی از خود و خانواده خویش، به نفع مسیر زیارت و زائران کنار می گذارند.

در این باره یکی از تصاویر زیبایی که امسال در مسیر نجف به کربلا دیده شد، فردی بود که حتی خرمای پذیرایی زائران را دستچین می کرد تا زائران فقط با خرماهای دستچین شده پذیرایی شوند.

  خدمتگزاران اربعینی و تجارت پُر سود آنان به هر حال سفر اربعینی به عتبات عالیات و خیل مواکب و خدمتگزاران ساحت اهل بیت (ع) این نکته را اثبات می کند که این خادمان زن و مرد و حتی کودکان خدمه، به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت اربعین و پیوند یاری امام حسین (ع) به یاری امام عصر(عج)

زیارت اربعین و پیوند یاری امام حسین (ع) به یاری امام عصر(عج)