مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:072019-10-16سياسي

باید بر فرهنگ وارداتی دشمن غلبه کنیم


مشاور معاون حقوقی و امور مجلس و استانها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: راهپیمایی اربعین یک پدافند غیر عامل فرهنگی عظیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جابری انصاری در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی پرافند غیرعامل آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد افزود: راهپیمایی عظیم اربعین نماد وحدت مسلمان و پدافند غیرعامل عظیم فرهنگی است.

جابری انصاری با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل به دنبال ایجاد تاب آوری فرهنگی در کشور است تصریح کرد: باید بر فرهنگ وارداتی دشمن غلبه کنیم تا از این طریق آسیب های فرهنگی را کاهش دهیم.

وی با اشاره بر اینکه آذربایجان غربی یک استان مرزی و دارای اقوام گوناگون است خاطر نشان کرد: در این استان اقدامات اساسی در حوزه پدافند غیرعامل فرهنگی انجام شده ولی با توجه به هجمه های دشمن باید این اقدامات افزایش یابد.

مشاور معاون حقوقی مجلس و امور استانها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد یک همگرایی فرهنگی بین دستگاه های فرهنگی کشور را لازم دانست و یادآور شد: اگر به گستردگی رخنه فرهنگی دشمن باور نداشته باشیم پدافند غیرعامل فرهنگی شکل نخواهد گرفت.

جابری انصاری ادامه داد: هدایت راهبردی و هماهنگی برنامه های حوزه فرهنگ و هنر، مبتنی بر اجرای گام دوم انقلاب براساس سند راهبردی انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بر فرهنگ وارداتی دشمن غلبه کنیم

باید بر فرهنگ وارداتی دشمن غلبه کنیم