مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:412019-10-15سياسي

آغاز دادرسی الکترونیکی در استان البرز در آینده نزدیک


رییس دادگستری استان البرز از آغاز دادرسی الکترونیکی در البرز در آینده نزدیک به عنوان دومین استان پیشرو در این زمینه در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس دادگستری استان البرز ظهر امروز در چهارمین نشست شورای مدیران دادگستری استان که در ندامتگاه فردیس برگزار شد، گفت: از زمان انتصاب رییس جدید قوه قضاییه چهار دستورالعمل و بخشنامه در زمینه زندان صادر شده است.

رییس دادگستری استان البرز افزود: یکی از این بخشنامه ها آیین نامه نحوه اجرای قرار تعلیق اجرای مجازات، آزادی مشروط، قرار تعویق صدور حکم، نظام نیمه آزادی و آزادی تحت نظارت سامانه های الکترونیکی و مجازات های جایگزین حبس مربوط به چهارم اردیبهشت امسال است که در راستای اجرای ماده 557 آیین دادرسی کیفری ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: دیگری دستورالعمل واگذاری بخش فنی مراقبت الکترونیکی زندانیان در راستای اجرای تبصره ماده 6 آیین نامه اجرایی مراقبت های الکترونیکی مصوب دهم تیرماه سال 97 است که به پیشنهاد سازمان زندان ها و با همکاری مرکز در 11 ماده و سه تبصره تهیه و به تصویب رییس قوه قضاییه رسید.

فاضلی هریکندی بخشنامه سوم را دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها مربوط به ششم شهریور ماه امسال عنوان کرد و متذکر شد: این بخشنامه در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دادرسی الکترونیکی در استان البرز در آینده نزدیک

آغاز دادرسی الکترونیکی در استان البرز در آینده نزدیک