مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:232019-10-15اقتصادي

بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در بخش دامپروری است


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در شش ماهه نخست امسال در بخش دامپروری بوده است، - گفت: 948 نفر از مددجویان استان پس از دریافت تسهیلات اشتغال به انجام فعالیت های دامپروری و دامداری اقدام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، خالد سیار با اعلام اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 1822 طرح اشتغال توسط این نهاد اجرا شده است، گفت: برای اجرای طرح های اشتغال طی این مدت بیش از 53 میلیارد و 692 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 402 نفر از طریق اعتبارات امدادی و 791 نفر نیز از منابع صندوق توسعه ملی، تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند، افزود: 393 نفر از مددجویان تحت حمایت مستعد اشتغال نیز پس از معرفی به بانک های عامل تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه اکنون حدود 30 هزار طرح اشتغال تحت نظارت این نهاد در حال اجراست، عنوان کرد: ناظران طرح های اشتغال با نظارت های دقیق خود در طول اجرای طرح، مشاوره و راهنمایی های لازم را به مجریان ارائه می کنند.

سیار اظهار کرد: از مجموع طرح های اشتغال اجرا شده در شش ماهه نخست امسال 593 طرح در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در بخش دامپروری است

بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان در بخش دامپروری است