مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:022019-10-15بين الملل

آغاز کنگره بین المللی هیپنوتیزم در مشهد


ششمین کنگره بین المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم صبح امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، مرکز خراسان رضوی، این کنگره با حضور یک هزار شرکت کننده با حضور اندیشمندان و صاحب نظران از 24 کشور جهان و 80 سخنران خارجی از 23 الی 26 مهر در مجتمع فرهنگی آموزشی سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار ی شود.

دبیر کنگره در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت: در این کنگره سخنرانان و شرکت کنندگانی از کشورهای چین، ژاپن، اندونزی، پاکستان، ارمنستان، عراق، افغانستان، ترکیه، نروژ، دانمارک، گرجستان، آلمان، بلژیک، اتریش، سوئد، سوییس، فنلاند، لهستان، ایتالیا، فرانسه، آفریقای جنوبی، مکزیک و اوروگوئه حضور دارند و آخرین دستاوردهای حوزه هیپنوتیزم بالینی را به بحث و تبادل نظر خواهند گذاشت.

دکتر مهدی فتحی با بیان اینکه در مدت زمان برگزاری این کنگره 50 سخنرانی با حضور صاحب نظران برجسته از کشورهای مختلف جهان برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری 28 کارگاه آموزشی علمی و عملی از دیگر برنامه های این کنگره است که در آن مخاطبین با جدیدترین تکنیک های جهانی هیپنوتیزم در حوزه بالینی آشنا خواهند شد.

وی با بیان اینکه اعضا و روسای 14 انجمن رسمی هیپنوتیزم از جمله انجمن جهانی هیپنوتیزم، انجمن هیپنوتیزم اروپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کنگره بین المللی هیپنوتیزم در مشهد

آغاز کنگره بین المللی هیپنوتیزم در مشهد