مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 21:202019-10-14سياسي

تبریک آقای رییسی درپی موفقیت های اخیر سپاه


رییس قوه قضاییه، درپی بازداشت یکی از عناصر خودفروخته و از عناصر مهم شبکه عنکبوتی سرویس های اطلاعاتی غرب، در بیانیه ای موفقیت های اخیر سپاه پاسداران را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمموفقیت های اخیر پاسداران گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد این نهاد انقلابی همان گونه که با قدرت سخت خویش در دفاع از تمامیت ارضی و آرمان های انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله درخشید و همچنان که دست خونریز و فتنه گر داعش و سایه شوم پهپاد متجاوز آمریکایی را از ایران اسلامی و منطقه کوتاه کرد، کمینگاه نبرد نرم دشمن را نیز درمی نوردد و با اشراف هوشمندانه خود مسیر های جنگ روانی دشمنان با ملت شریف ایران را با همان صلابت و اقتدار مسدود و منهدم می سازد.

عملیات حرفه ای پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با مدیریت و فریب سرویس های اطلاعاتی آمریکایی، صهیونیستی و فرانسوی توانست یکی از سرشاخه های ضد ایرانی تحت حمایت آنان را در تور اطلاعاتی خویش قرار دهد، جای تحسین و تقدیر دارد.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ اطلاعاتی به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت بزرگ ایران تاکید می ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک آقای رییسی درپی موفقیت های اخیر سپاه

تبریک آقای رییسی درپی موفقیت های اخیر سپاه