مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 15:152019-10-14سياسي

ارائه خدمات به 90هزار زائر پاکستانی توسط آستان قدس رضوی


مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در زاهدان از ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به زائران پاکستانی توسط این نمایندگی و با همکاری و مشارکت سایر گروه های مردمی و نهاد های انقلابی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دادخدا خدایار با بیان اینکه حجم زائران پاکستانی نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده است گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با همکاری سایر نهادهای انقلابی و خیرین مردمی در حد توان خود مشغول خدمت رسانی فرهنگی و رفاهی به زائران پاکستانی است.

وی افزود: دفتر نمایندگی آستان قدس با همکاری موسسات خیریه و سایر نهادها در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان و در میرجاوه مشغول خدمت رسانی به زائران اردوزبان است.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی ادامه داد: با هدف ارائه خدمات فرهنگی نیز تعدادی از طلاب اردوزبان با اعزام به مرز میرجاوه مشغول ارائه خدمات فرهنگی چون اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل شرعی و برپایی مجلس ذکر مصیبت اهل بیت علیهم السلام هستند.

وی درباره خدمات دائمی به زائران پاکستانی در پایانه مرز میرجاوه نیز گفت: یک پایانه ثابت در طول سال زیر نظر بنیاد کرامت امام رضا(ع) دایر است که خدماتی چون پذیرایی میان وعده، محصولات فرهنگی و راهنمای زائر را به زائران اردو زبان ارائه می کند که این خدمات در ایام اربعین گسترش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 90هزار زائر پاکستانی توسط آستان قدس رضوی

ارائه خدمات به 90هزار زائر پاکستانی توسط آستان قدس رضوی