مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 17:552019-10-09اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم مهنه - گناباد


عملیات اجرایی قطعه اول بلند دوم مهنه - گناباد به طول 10 کیلومتر با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، خیرالله خادمی در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم مهنه - گناباد که امشب صورت گرفت، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی و زیرسازی این منطقه 50 درصد است که ایستگاه و  7 کیلومتر باقی مانده از پل به بهره برداری رسیده است.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت : 10 کیلومتر قطعه ریلی تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد و با توجه به اینکه حوزه بزرگراه و آزاد راه در شرق کشور کم است، نزدیک به 80 کیلومتر دیگر در جنوب خراسان رضوی باقی مانده است.

وی در خصوص مزایای این پروژه تصریح کرد : این پروژه در راستای توسعه کریدور ریلی شرق کشور و گسترش شبکه سراسری راه آهن به مناطق محروم احداث می شود.

خادمی افزود: اشتغالزایی و کمک به توسعه و رونق اقتصادی و اجتماعی خراسان رضوی، برخورداری صنایع معادن مهم منطقه از حمل و نقل ریلی از دیگر مزایای احداث این مسیر ریلی محسوب می شود.

معاون وزیر و مدیر شرکت ساخت و توسعه حمل نقل کشور گفت: بزرگراه مهنه - گناباد 67 کیلومتر است که تاکنون 42 کیلومتر آن به صورت بزرگراه زیر عبور قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم مهنه - گناباد

آغاز عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم مهنه - گناباد