مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 17:402019-10-09اقتصادي

بررسی عملکرد شش ماهه دستگاه ها در مبارزه با قاچاق


در جلسه امروز کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز عملکرد شش ماهه پلیس، دانشگاه علوم پزشکی، صنعت معدن و تجارت، - جهاد کشاورزی، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی ارائه و بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، در این جلسه نمایندگان ادارات گزارشی از عملکرد 6 ماهه اول امسال در مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه کردند که حاکی از افزایش 50 تا 100 درصدی کشفیات داشت.

بنابر گزارش پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در 6 ماهه اول امسال انواع کار های قاچاق شامل لوازم خانگی، مواد غذایی، احشام و مواد دارویی به ارزش بیش از 14 میلیارد و 200 میلیون تومان کشف شد که بیش از 50 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هم بیش از هشتصد و چهل هزار قلم لوازم آرایشی، بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی به ارزش بیش از یک میلیارد و 260 میلیون تومان کشف کرد.

بازرسی بازرسان صنعت معدن تجارت از واحد های صنفی و انبار ها هم در نیمه نخست امسال منجر به کشف بیش از 129 هزار قلم کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و یکصد میلیون تومان و تشکیل 20 پرونده تخلف در مراجع قضایی شد.

بر اساس گزارش صنعت معدن و تجارت تا به حال 50002، 46 انبار کالا هم در سامانه جامعه ثبت انبار ها ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد شش ماهه دستگاه ها در مبارزه با قاچاق

بررسی عملکرد شش ماهه دستگاه ها در مبارزه با قاچاق