مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 12:482019-09-23سياسي

سردار بوعلی:
 احترام سرلوحه رفتار با سربازان باشد


جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: احترام و محبت واقعی ایجاد کننده رابطه برادرانه و اعتماد متقابل بین سربازان و مسئولان است، تجربه ای گرانبها که در سپاه پاسداران شاهد آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه فارس به نقل از تنویر، سردار بوعلی در مراسم روز سرباز که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد، گفت: سربازان از ارکان اصلی تشکیلات و ساختار نیروهای مسلح کشور هستند.

او ادامه داد: دوره خدمت وظیفه عمومی یک دوره آموزشی، تربیتی و تجربه اندوزی برای جوانان است و نسل آینده کشور را برای پذیرفتن مسئولیت های مهم در زندگی شخصی و اجتماعی آماده می کند.

بوعلی با بیان اینکه جوانان در دوره مقدس خدمت سربازی مسئولیت پذیری، مدیریت بهینه امور شخصی و سازمانی و نظم در کارها را تمرین می کنند، گفت: دوره های آموزشی، عقیدتی و تربیتی متنوعی برای بالابردن سطح معلومات دینی و مهارت های جوانان سرباز در نهاد سپاه پیش بینی و برگزار می شود و انجام خدمت وظیفه در این نهاد بهترین فرصت برای جوانان در راستای خودسازی معنوی است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر خطاب به جوانان سرباز با بیان اینکه احترام به پدر و مادر رمز پیشرفت و موفقیت در زندگی است، گفت: یکی از ویژگی های افرادی که می توان در امور مختلف به آن ها اعتماد کرد در نظر گرفتن کمیت و کیفیت اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بوعلی:
 احترام سرلوحه رفتار با سربازان باشد

سردار بوعلی:
 احترام سرلوحه رفتار با سربازان باشد