مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 11:132019-09-23سياسي

ضرورت تمرین گفت وگو و مدارا در مدارس/ دوری فضای آموزشی از مجادلات بی حاصل


استاندار سمنان معتقد است که مدارس و فضاهای آموزشی باید فضایی برای تمرین گفت وگو و مدارا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، علیرضا آشناگر در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان محمد رسول الله (ص) سمنان ضمن تبریک آغاز مهر اظهار کرد: همچون فضای جامعه، تفاوت ها در فضاهای آموزشی نیز وجود دارد لذا باید بیاموزیم به جای پرخاشگری و برحق دانستن و تحمیل روش خود به عنوان یگانه روش راه حل موضوعات، پیرامون تفاوت ها و تمایزها با هم به گفت وگو بنشینیم.

وی رسیدن به راه احسن را مستلزم شکل گیری گفت وگو ارزیابی و خاطرنشان کرد: البته این مهم را نیز نباید از نظر دور داشت که محیط آموزش و پرورش محیط علم آموزی است و نباید آن را به محل مجادلات مختلف تبدیل کرد و اگر هم مجادله ای در فضای آموزشی صورت می گیرد باید مجادله علمی باشد.

رییس شورای آموزش و پرورش استان سمنان نشاط و شادی را لازمه یک فضای آموزشی پویا برشمرد و گفت:محیط مدارس باید سرشار از نشاط و سرزندگی باشد.

وی با اذعان به اینکه توسعه، رشد و بالندگی و رفاه و آبادانی در هر جامعه متکی به توفیق دانش آموزان آن جامعه است خطاب به دانش آموزان ادامه داد: شما آینده سازان این کشورید و چشم امید مردم و رهبری معظم انقلاب به شما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تمرین گفت وگو و مدارا در مدارس/ دوری فضای آموزشی از مجادلات بی حاصل

ضرورت تمرین گفت وگو و مدارا در مدارس/ دوری فضای آموزشی از مجادلات بی حاصل