مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 11:282019-09-22بين الملل

نخست وزیر استرالیا: کانبرا در اهداف آمریکا علیه ایران مشارکت نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا پس از مذاکره با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، گفت که استرالیا فراتر از تعهد خود در خصوص حمایت از ناوبری آزاد در منطقه (تنگه هرمز)، - نخست وزیر استرالیا تاکید کرد که کانبرا فراتر از تعهد خود در خصوص حمایت از ناوبری آزاد در منطقه هرمز، در اهداف آمریکا در رابطه با ایران مشارکت نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا پس از مذاکره با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، گفت که استرالیا فراتر از تعهد خود در خصوص حمایت از ناوبری آزاد در منطقه (تنگه هرمز)، در اهداف آمریکا در رابطه با ایران مشارکت نمی کند.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز ، موریسون که روز جمعه به کاخ سفید رفته بود، در گفتگو با خبرنگاران گفت: هیچ بحثی درمورد هیچ چیزی وجود ندارد.

وی گفت: از مشارکت ما در آن عملیات خاص که من به همه یادآور شدم مربوط به آزادی عبور و مرور کشتی ها در تنگه هرمز است، قدردانی شده است.

مسئله در این خصوص است.

دیگر موضوعاتی که آمریکا به دنبال آن هست، موضوعاتی است که برای آن ها اهمیت دارد.

رییس جمهور آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تا با موریسون همکاری نظامی احتمالی در ایران را افزایش دهد، اگرچه بعدا او گفت که این موضوع مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر استرالیا: کانبرا در اهداف آمریکا علیه ایران مشارکت نمی کند

نخست وزیر استرالیا: کانبرا در اهداف آمریکا علیه ایران مشارکت نمی کند