مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 14:332019-09-21سياسي

در صورت عدم اجرای ماده 54 آیین نامه اجرایی مدارس، با خاطیان برخورد خواهد شد


محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو و در واکنش به گزارشات واصله مبنی بر اجرای نشدن ماده 54 آیین نامه اجرایی مدارس گفت: - محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر عدم اجرای ماده 54 آیین نامه اجرایی مدارس به دست وزارت آموزش و پرورش نرسیده است، اما قطعا اگر گزارشی در این خصوص حاصل شود، با خاطیان برخورد خواهد شد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو و در واکنش به گزارشات واصله مبنی بر اجرای نشدن ماده 54 آیین نامه اجرایی مدارس گفت: اجرای قوانین الزامی است و هیچکس حق ندارد به سلیقه خودش اجرای مقررات را متوقف کند.

وی افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر عدم اجرای ماده 54 آیین نامه اجرایی مدارس به دست وزارت آموزش و پرورش نرسیده است، اما قطعا اگر گزارشی در این خصوص حاصل شود، مورد بررسی قرار گرفته و عکس العمل لازم نیز صورت گرفته و با خاطیان برخورد خواهد شد.

گفتنی طبق ماده 54 آیین نامه اجرایی مدارس، اگر در تحصیل دانش آموز به هر دلیلی وقفه ایجاد شود، دانش آموز می تواند با شرکت در امتحانات خردادماه، پایان تابستان مقطع جامانده از تحصیل امتحان داده و در صورت قبولی به تحصیل در مقطع اصلی خود بازگشته و به همراه هم سن و سالانش به تحص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت عدم اجرای ماده 54 آیین نامه اجرایی مدارس، با خاطیان برخورد خواهد شد

در صورت عدم اجرای ماده 54 آیین نامه اجرایی مدارس، با خاطیان برخورد خواهد شد