مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 10:282019-09-15دانش

4 پروژه در دانشگاه علامه به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پروژه جدید سخت افزاری و نرم افزاری شامل ساختمان دانشکده الهیات و معارف اسلامی، آزمایشگاه علوم شناختی و پژوهش های بینارشته ای علوم زیستی در حوزه های علوم انسانی، - در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، 4 پروژه جدید سخت افزاری و نرم افزاری با حضور غلامی در محل پردیس مرکزی در دانشگاه علامه طباطبایی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پروژه جدید سخت افزاری و نرم افزاری شامل ساختمان دانشکده الهیات و معارف اسلامی، آزمایشگاه علوم شناختی و پژوهش های بینارشته ای علوم زیستی در حوزه های علوم انسانی، ساختمان شماره دو مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی و سامانه پژوهشی به پژوه امروز با حضور غلامی در محل پردیس مرکزی در دانشگاه علامه طباطبایی به بهره برداری رسید.

با افتتاح این پروژه ها که در محل پردیس دهکده المپیک دانشگاه علامه طباطبایی به بهره برداری خواهد رسید، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دارای ساختمانی مستقل خواهد شد.

دومین مرکز رشد و نوآوری دانشگاه، آزمایشگاه علوم شناختی به عنوان نخستین واحد پژوهش های علوم زیستی بین رشته ای در حوزه های علوم انسانی و نیز رونمایی از سامانه پژوهشی به پژوه که از طریق آن نشر الکترونیکی انواع منابع اطلاعاتی و خدمات کتابخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه در دانشگاه علامه به بهره برداری رسید

4 پروژه در دانشگاه علامه به بهره برداری رسید