مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 08:132019-09-15دانش

تشکیل کمیته نظارت بر حمل ونقل دانشجویی در واحد علوم و تحقیقات


معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل ستاد استقبال از نو دانشجویان این واحد دانشگاهی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، - خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید نظارت کامل بر روی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و تاکسیرانی محوطه دانشگاه صورت می گیرد و ویژگی های فنی سلامت خودرو، روزانه توسط اعضای این کمیته بررسی و گزارش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید رشیدی معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات گفت: ستاد استقبال از نو دانشجویان جهت تکریم دانشجویان ورودی جدید و خانواده های گرامی ایشان تشکیل می شود.

در این ستاد معاونت های آموزشی و تحصیلات تکمیلی، پژوهشی و فناوری، توسعه و مدیریت منابع، اداره کل حراست، اداره کل روابط عمومی و کلیه دانشکده های واحد علوم و تحقیقات همکاری دارند.

به گفته معاون فرهنگی، آیین معارفه نو دانشجویان نیز مطابق با سنوات گذشته در دو سطح واحد و دانشکده ها به منظور آشنایی دانشجویان با مسئوولان دانشگاه و دانشکده ها و قوانین آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و نیز قوانین عمومی دانشگاه در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در واحد علوم و تحقیقات رشیدی با اشاره به تقارن سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی ادامه داد: با هدف گرامید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته نظارت بر حمل ونقل دانشجویی در واحد علوم و تحقیقات

تشکیل کمیته نظارت بر حمل ونقل دانشجویی در واحد علوم و تحقیقات