مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 06:582019-08-26سياسي

عضو جامعه روحانیت مبارز : «فرهنگ» باید از مهمترین دغدغه های دولت باشد


پرداختن دولت به بحث احیای مجدد وزارتخانه بازرگانی به دلیل هزینه های بالای این موضوع توجیحی ندارد و حاشیه روی محسوب می شود.

- عضو جامعه روحانیت مبارز : فرهنگ باید از مهمترین دغدغه های دولت باشد یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: پرداختن دولت به بحث احیای مجدد وزارتخانه بازرگانی به دلیل هزینه های بالای این موضوع توجیحی ندارد و حاشیه روی محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره مهمترین اولویت های دولت در دو سال باقیمانده از عمرش گفت: در دیداری که اخیرا به مناسبت هفته دولت در بیت رهبری با آیت الله خامنه ای انجام شد ایشان به مسئله اقتصاد، جوانان و فرهنگ اشاره کردند و تاکید نمودند که این موضوعات از سوی دولت جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئله فرهنگ و توجه به اولویت های آن باید یکی از مهمترین دغدغه های دولت در دو سال پایانی عمرش باشد اظهار کرد: فرهنگ در حقیقت زیربنای اقتصاد، سیاست و همه مسائل اجتماعی است که متاسفانه در دولت های مختلف این موضوع نادیده گرفته شده و اصلا بهای لازم به آن داده نشده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با یادآوری تاکید مکرر رهبری انقلاب بر موضوع فرهنگ اظهار کرد: درست است که رهبری درباره مسائل مختلفی در سخنرانی هایشان با مردم مسائلی را مطرح کرده اند اما احساس می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو جامعه روحانیت مبارز : «فرهنگ» باید از مهمترین دغدغه های دولت باشد

عضو جامعه روحانیت مبارز : «فرهنگ» باید از مهمترین دغدغه های دولت باشد