مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 شهریور 1398 ساعت 14:182019-08-25اقتصادي

برندسازی با تکیه بر تکنولوژی نوین شکل بگیرد


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: برندسازی و بازاریابی باید با تکیه بر تکنولوژی نوین شکل گیرد و جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با برخورداری از سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال و مرکز تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک به این موضوع پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال الدین صادقی، امروز (یکشنبه، 3 شهریور)در اولین همایش ملی عناب، اظهار کرد: همایش ملی عناب که شاهد برگزاری آن در روزهای سوم و چهارم شهریورماه هستیم، حاصل بیش از 4800 نفر ساعت برنامه ریزی هدفمند، جلسه، مشورت علمی و تخصصی و تفکر خلاق است.

وی افزود: بیش از 95 درصد عناب کشور در خراسان جنوبی تولید می شود و بیش از 3600 هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت عناب اختصاص یافته است.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: عناب برای استان خراسان جنوبی نه تنها یک محصول استراتژیک بلکه فوق استراتژیک است که فرآوری های حاصل از آن می تواند اقتصاد منطقه را دگرگون کند.

صادقی گفت: باید مراکز علمی تحقیقاتی مانند جهاد دانشگاهی با همکاری سایر سازمان ها و مراکز تحقیقاتی و همچنین حمایت مسئولین کشوری و استانی، به آموزش و توانمندسازی کشاورزان و فرآوری عناب بپردازند و جهاددانشگاهی استان با ایجاد مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی به این مهم پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی با تکیه بر تکنولوژی نوین شکل بگیرد

برندسازی با تکیه بر تکنولوژی نوین شکل بگیرد