مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 16:382019-08-21اقتصادي

مهمترین اصول انتخاب یک کتونی مناسب!


شاید مهمترین مسئله در خرید یک کتونی، انتخاب مدل مناسب و باب میل شما باشد، اینکه شما چه سبک یا مدل و چه رنگ یا طرحی را دوست دارید انتخاب با شماست، - به دلیل تنوع بالایی که در این سبک از کفش ها وجود دارد دست شما در انتخاب مدل دلخواه تان باز خواهد بود ولی این نکته را فراموش نکنید که کتونی مناسب خودتان و مناسب مکان و فعالیتی که قرار است انجام دهید، انتخاب کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام لیان استور، فرقی نمی کند دختر، پسر، زن یا مرد، راحتی اولویت اول است.

آنچه که انتخاب می کنید ابتدا باید راحت باشد سپس زیبایی، کیفیت و قیمت در اولویت های بعدی شما قرار بگیرد، خیلی از افراد را میشناسیم که زیبایی برایشان مهمترین اولویت است یعنی اول به ظاهر توجه می کنند و کیفیت و قیمت و راحتی برایشان در اولویت های بعدی قرار دارد، یعنی راحتی رو اولویت آخر خودشان قرار می دهند.

فکر کنید یک کفش خریده اید که ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارد اما زیره و کفی راحتی ندارد، کاملا درست است شما می توانید از زیباییش لذت ببرید ولی یک سوال، آیا همیشه می توانید یک کفش با زیره سفت و غیر راحت را بپوشید؟ خستگی و کوفتگی پا چیزیست که با پوشیدن یک کفش یا کتونی غیراستاندارد نصیبتان می شود حالا فشار به مچ پا، زانو، ستون فقرات را هم بهش اضافه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اصول انتخاب یک کتونی مناسب!

مهمترین اصول انتخاب یک کتونی مناسب!