مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 07:542019-07-16سياسي

عارف: مطالبات اصلاح طلبان را فراموش نکردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل، سرمایه اصلاح طلبان را جوانان و دانشجویان دانست و گفت: - رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه ما به هیچ وجه مطالبات به حق اصلاح طلبان را فراموش نکردیم، خاطرنشان کرد: البته خود را درگیر حاشیه ها و حاشیه ساز ها نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل، سرمایه اصلاح طلبان را جوانان و دانشجویان دانست و گفت: سال ها است که خود را آماده برخی تخریب ها کرده ام و جالب است که برخی دوستان بدون اطلاع در دام جریان سازی رسانه ای رقیب قرار میگیرند.

وی یادآورشد: تفکر اصلاح طلبی ریشه در آرمان های انقلاب دارد و حاکمیت تفکر اصلاحات پاسخگویی به مطالبات مردم است و ظرفیت پاسخگویی به این مطالبات از ویژگی های بارز جریان اصلاح طلبی است.

وی افزود: هزینه های اصلی جریان اصلاحات را جوانان پرداخت کردند.

در اواخر دهه 80 که ناامیدی بر این جریان سایه افکنده بود شما جوانان بودید که در دهه 90 نسل اولی ها را به تعبیری به جلو بردید و بی انگیزگی که در بدنه جریان اصلاحات حاکم بود با حضور موثر شما در سال 92 به امید تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: مطالبات اصلاح طلبان را فراموش نکردیم

عارف: مطالبات اصلاح طلبان را فراموش نکردیم