مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 15:302019-06-18سياسي

تاکید رییس دادگستری کرمان بر جلوگیری از خروج گندم از کشور


اطلاعاتی واصل شده که برخی اتباع کشورهای همجوار با همدستی افراد سودجو در داخل، اقدام به خرید گندم از کشاورزان به صورت نقد و با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب کرده و اماکنی برای نگهداری گندم به صورت انبوه و با هدف انتقال به خارج از کشور اجاره می کنند.

- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: اطلاعاتی واصل شده که برخی اتباع کشورهای همجوار با همدستی افراد سودجو در داخل، اقدام به خرید گندم از کشاورزان به صورت نقد و با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب کرده و اماکنی برای نگهداری گندم به صورت انبوه و با هدف انتقال به خارج از کشور اجاره می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله موحد امروز 28 خردادماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: علی رغم همه توطئه ها و تحریم ها علیه کشورمان، 4 سال است که در کشورمان به خودکفایی در تولید گندم رسیده ایم.

وی افزود: اما اطلاعاتی واصل شده که برخی اتباع کشورهای همجوار با همدستی افراد سودجو در داخل، اقدام به خرید گندم از کشاورزان به صورت نقد و با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب کرده و اماکنی برای نگهداری گندم به صورت انبوه و با هدف انتقال به خارج از کشور اجاره می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس دادگستری کرمان بر جلوگیری از خروج گندم از کشور

تاکید رییس دادگستری کرمان بر جلوگیری از خروج گندم از کشور