مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 12:102019-06-16ورزشي

پدل برد نوپا، جذاب با مخاطبان زیاد


مسئول کمیته موج سواری هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان می گوید: باوجود این که تازه ابتدای راه هستیم، اما با استقبال خوبی مواجه بودیم که در صورت داشتن امکانات می توانیم ورزشکاران خوب و باکیفیتی داشته باشیم.

- محمدرضا غزنوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بنا به پیشنهاد رییس انجمن موج سواری کشوری این مسئولیت به بنده محول شد که برای راه اندازی این رشته و با توجه به باز بودن رودخانه زاینده رود بلافاصله اقدام به برگزاری کلاس مربیگری با حضور استاد سامانی از مربیان بین المللی این رشته کردیم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم، حدود 20 نفر در این دوره شرکت داشتند و در سطح بسیار خوبی بودند.

وی افزود: بعد از اتمام این کلاس، هرروز تمرینات خوبی را بر روی رودخانه زاینده رود داریم و همین مساله موجب شده تا این رشته جذاب و نوپا از همین ابتدای شروع با مخاطبان زیادی روبرو شود که این مساله می تواند فرصت خوبی برای ما باشد تا بتوانیم ورزشکاران بیشتری را جذب کنیم.

وی ادامه داد: البته که جذب ورزشکاران بیشتر نیازمند داشتن امکانات و تجهیزات بوده که در این خصوص هیچ گونه امکاناتی در اختیار نداریم و تنها وسایلی که موجود است برای تمرین ورزشکاران به صورت شخصی خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدل برد نوپا، جذاب با مخاطبان زیاد

پدل برد نوپا، جذاب با مخاطبان زیاد