مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 09:552019-06-16سياسي

سوریه نمونه ای از هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان مختلف است


مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: کشور سوریه، الگو و نمونه ای از هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و مذاهب گوناگون است و در تحقق این امر موفق بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جعفر فخرآذر در بازدید تولیت حرم حضرت زینب (س) از دانشگاه ادیان و مذاهب، عنوان کرد: کشور سوریه، الگو و نمونه ای از هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و مذاهب گوناگون است و در تحقق این امر موفق بود.

وی افزود: ولی متأسفانه دشمنان این موضوع را برنتافتند و این کشور را با چالش مواجه کردند؛ البته با پیروزی های جبهه مقاومت در این کشور، وضعیت سوریه بسیار بهتر شده است و امیدواریم به زودی صلح و آرامش کامل به این کشور بازگردد.

مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: مردم و به ویژه جوانان ایران نیز برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و ارزش های اسلامی، وظیفه خود دیدند تا به جبهه مقاومت در کشور سوریه بپیوندند و مردم سوریه را در آن شرایط، کمک و همراهی کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس تعدادی از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب نیز برای دفاع از ارزش های اسلامی در کشور سوریه حاضر شدند و برخی از این تعداد نیز به درجه جانبازی نائل آمدند؛ این موضوع باعث افتخار دانشگاه ادیان و مذاهب است که در تربیت دانشجویان دغدغه مند نسبت به ارزش های اسلامی موفق عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه نمونه ای از هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان مختلف است

سوریه نمونه ای از هم زیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان مختلف است