مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 08:202019-05-25بين الملل

روسکاسموس می خواهد کشتی نوح جدیدی را به فضا بفرستد


چندی پیش ویکتور سادویچی رییس دانشگاه دولتی مسکو طی کنفرانسی در آکادمی علوم روسیه گفت که این دانشگاه 250 گونه از گیاهان مختلف از سراسر جهان را در مجموعه زیستی این دانشگاه گردآوری کرده است تا زیر نظر کارشناسان از آنها به دقت مراقبت شود.

- روسکاسموس می خواهد "کشتی نوح" جدیدی را به فضا بفرستد چندی پیش ویکتور سادویچی رییس دانشگاه دولتی مسکو طی کنفرانسی در آکادمی علوم روسیه گفت که این دانشگاه 250 گونه از گیاهان مختلف از سراسر جهان را در مجموعه زیستی این دانشگاه گردآوری کرده است تا زیر نظر کارشناسان از آنها به دقت مراقبت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ جمع آوری این گونه های مختلف زیستی در چارچوب طرحی با نام کشتی نوح و با ایجاد یک شبکه ذخیره سازی چند منظوره از مواد بیولوژیکی صورت گرفته است.

اینک دیمیتری راگوزین رییس سازمان فضایی روسیه(روسکاسموس) پیشنهاد می کند با انجام طرحی تحت عنوان کشتی نوح فضایی نمونه هایی زیستی از جانداران زمینی را به عمق فضا بفرستند.

وی می گوید: بیایید کشتی نوح جدیدی بسازیم و نمونه هایی از مجموعه دانشگاه دولتی مسکو و چیزهای دیگری را در آن قرار دهیم و به عمق فضا بفرستیم تا هم از آنها به عنوان یادگارهای زمینی محافظت شود و هم کارشناسان ببینید در فضا برای این آنها چه اتفاقی می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسکاسموس می خواهد کشتی نوح جدیدی را به فضا بفرستد

روسکاسموس می خواهد کشتی نوح جدیدی را به فضا بفرستد