مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:352019-05-21فرهنگي

نقش فروشی میلیون ها سال نوری با من فاصله دارد


کارگردان سریال «دلدار» درباره ی علت بازنمایی نقش های تکراری در تلویزیون، پخش همزمان سه سریال ماه رمضانی با تم غم و اندوه و شباهت «دلدار» به سریال قبلی اش و همچنین علت حضور بازیگران ناشناس و جدید در این سریال توضیحاتی را بیان کرد.

- کارگردان سریال دلدار درباره ی علت بازنمایی نقش های تکراری در تلویزیون، پخش همزمان سه سریال ماه رمضانی با تم غم و اندوه و شباهت دلدار به سریال قبلی اش و همچنین علت حضور بازیگران ناشناس و جدید در این سریال توضیحاتی را بیان کرد.

جمشید محمودی - یکی از کارگردانان سریال دلدار - در گفت وگویی با ایسنا درباره علت خلق نقش های تکراری و کلیشه ای در سریال های تلویزیونی، اظهار کرد: یک ماجرایی هست و آن اینکه محدودیت هایی در فضای نوشتن و اجرا وجود دارد که باعث می شود، تیپ ها جایگزین شخصیت و نقش شوند.

نه فقط شخصیتی که خانم بوبانی در سریال دلدار ایفا می کند، بلکه در بسیاری از سریال ها بازی ها تکراری هستند؛ چرا که اجازه نوشتن محدود شده است.

از طرفی نمی توان کاراکتر عجیب و غریبی به عنوان مثال در سن و سال خانم مریم بوبانی نوشت.

همچنین در طراحی ها دست و بال ما بسته است، به همین دلیل، نقش ها تکراری و تبدیل به تیپ می شوند، اما باید گفت بازیگران گناهی ندارند ما هم گناهی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فروشی میلیون ها سال نوری با من فاصله دارد

نقش فروشی میلیون ها سال نوری با من فاصله دارد