مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 17:102019-05-07اقتصادي

فعالیت 87 شرکت فناور، نوآور و دانش بنیان در منطقه آزاد انزلی


مجموع شرکت های فناور، نوآور و دانش بنیان جذب شده و استقرار یافته در منطقه آزاد انزلی در پایان سال گذشته به 87 شرکت افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد انزلی، در سال گذشته تعداد شرکت دانش بنیانی که در مرکز شکوفایی شرکت های نوآورر و دانش بنیان منطقه آزاد انزلی جذب و مستقر شدند به 39 شرکت بالغ شد و این در حالی است که در سال شروع به کار مرکز مزبور در سال 96، تعداد 31 شرکت در آن مشغول به فعالیت شدند و این آمار در سال 95 تعداد شرکت های فعال در این حوزه را 17 فقره نشان می دهد.

سازمان منطقه آزاد انزلی از سال 95 و در راستای اجرای دستورالعمل های اقتصاد مقاومتی اقدام به حمایت و جذب شرکت های فناور، نوآور و دانش بنیان نمود و در این مسیر علاوه بر ارائه بسته های تشویقی و معافیت های متعدد، تفاهم نامه ای با صندوق نوآوری و شکوفایی ملی در جهت حمایت از شرکت های فعال در این حوزه منعقد شد و در سال 96 نیز مرکز شکوفایی شرکت های نوآور و دانش بنیان منطقه آزاد انزلی به منظور پشتیبانی از شرکت های فوق و افزایش تولید و صادرات محصولات دانش بنیان در این منطقه ایجاد شد.

در بخشی از این گزارش آمده است از سوی دیگر سازمان منطقه آزاد انزلی شورای حمایت از ایده های نو منطقه را طی این مدت فعال کرده، عملیات احداث مرکز فناوری انرژی منطقه نیز با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 87 شرکت فناور، نوآور و دانش بنیان در منطقه آزاد انزلی

فعالیت 87 شرکت فناور، نوآور و دانش بنیان در منطقه آزاد انزلی