مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 22:162019-04-30سياسي

استاندار بوشهر: خلیج فارس نماد عزت ایرانیان در برابر زورگویان است


استاندار بوشهر با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس گفت: خلیج فارس نماد عزت و اقتدار ایران است که همواره در برابر زورگویان ایستاده اند و هیچگاه سر تعظیم فرود نیاورده است - به گزارش  خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم نکوداشت روز ملی خلیج فارس در بوشهر با تبریک این روز و با تأکید بر نقش مهم این آبراه استراتژیک در عرصه جهانی اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه خلیج فارس دارای طولانی ترین مرز دریایی است که در این راستا برنامه ها و طرح های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه خلیج فارس همواره مورد طمع کشورهای استعمارطلب و استکباری بوده است تصریح کرد: خلیج فارس از  جایگاه مهم و استراتژیکی در جهان برخوردار است چراکه آن را به عنوان قلب زمین نام گذاری کرده اند.

وی امکانات و ظرفیت های خلیج فارس را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر در گذشته تنها نفت خلیج فارس مورد توجه بوده اکنون این آبراه مهم دارای ظرفیت هایی بالایی است که هنوز برخی از آنها ناشناخته مانده است.

گراوند با بیان اینکه هنوز برخی از ظرفیت های خلیج فارس  مورد بهره برداری قرار نگرفته است، افزود: در راستای استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های خلیج فارس برنامه ریزی مدونی شده که استفاده از قابلیت های آن مورد توجه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار بوشهر: خلیج فارس نماد عزت ایرانیان در برابر زورگویان است

استاندار بوشهر: خلیج فارس نماد عزت ایرانیان در برابر زورگویان است